Első nap:

• 7:30-kor indultunk el az iskolától.
  • 11:00-kor átkeltünk a határon izgalmakkal tele.
  • Első úticélunk Nagyvárad volt, ahol megtekinthettük a Szent László Római katolikus templomot. Onnan tovább mentünk a belvárosba, ahol körül néztünk, megtekintettük az Emke kávéházat és bementünk az Ady Endre kiállításra.
  • Nagyszalontán a Csonka tornyot látogattuk meg, ahol Arany János életéről hallhattunk.
  • Ellátogattunk Köröstárkányba, ahol megtekintettük a szabadságharcosok emléktábláját és elmentünk a túravezetőnk házához.
  • Ezután elfoglaltuk a szálásunkat Vasaskőfalván.

Második nap:

• Ellátogatunk a Medve-barlangba, ami egy gyönyörű szép cseppkő barlang volt, kifelé lehetett vásárolni kürtöskalácsot(nagyon finom volt), valamint egyéb dolgokat.
  • Következő úticélunk a Pádis-fennsík  volt, ahol elcsíptük a  krókuszok virágzását. Itt fél méteres hó várt minket. Utunkat kisebb-nagyobb víznyelők szegélyezték , volt akinek csábítóak voltak, ezért megfürdött az egyikben.
  • Ezután ellátogattunk egy csodaszép vízeséshez Bogán.
  • Hosszú napunk után megfáradva visszavonultunk szálásunkra ,ahol elfogyasztottuk vacsoránkat.

Harmadik nap:

• Reggel összepakoltunk és a reggeli után elhagytuk a szállásunkat, elutaztunk Torockóra.
  • Út közben megálltunk Nagyenyeden, ahol megemlékeztünk a 1849-es szabadságharc áldozatairól , ezután pedig megnéztük a nagyenyedi két fűzfát és a Bethlen Gábor által alapított Kollégiumot.
  • Felmentünk egy hegytetőn lévő várromhoz, ahol csodaszép panorámát tekintettünk meg.
  • Torockóra megérkezve megcsodálhattunk egy unitárius templomot, ahol elmondtak nekünk néhány dolgot az unitárius hitről és Torockóról.
  • Ezután ellátogattunk a torockói gyerek- otthonba, ahova adományokat vittünk.
  • Ezek után elfoglaltuk második szállásunkat Torockón, majd megvacsoráztunk.

Negyedik nap:

• Reggel korán keltünk, összepakoltunk, reggeliztünk, majd elindultunk a tordai sóbányához, ami lenyűgöző látványt nyújtott.
  • Ezután utunk már haza vezetett, de azért még megálltunk a Királyhágón, hogy elbúcsúzzunk Erdélytől és csináljunk néhány fotót.
  • Fél 5 kor átkeltünk a határon, és azt hittük, hogy hamar haza érünk, de defektet kaptunk az autópályán Debrecen mellett, ezért csak 9.30-ra értünk haza.